Wednesday, December 22, 2010

Are you on Etsy?



Allereerst wil ik alle mensen bedanken die zo'n ontzettend lieve reactie onder mijn vorige post hebben gezet! Ik was echt zo blij verrast toen ik al die lieve woorden als. Heel erg bedankt allemaal!

Zoals het plaatje al zegt gaat dit bericht over Etsy! Zit jij op Etsy? Ik nog maar net en ik probeer uit te vogelen hoe je mensen naar je Etsy-shop kunt krijgen. De grote vraag is dus... hoe doe je dat? Laat het me weten, want ik ben heel benieuwd!

First of all I would like to thank everyone who posted such a nice comment underneath my previous post. I was so happily surprised when I read all those kind words. Thanks so much!

As you can probably see this post is about Etsy! Are you on Etsy? I've only just started and I'm trying to find out how you can get visitors to your Etsy-shop. So the question is... how do you do that? Let me know, I'm really curious!

9 comments:

  1. Ik heb er ook pas 1 en ik probeer dat ook te achterhalen. Ik heb al wel een paar mensen die mijn shop als favoriet hebben aangeduid, maar heb nog niks verkocht en als ik zie hoe vaak mijn items zijn bekeken is dat echt nog niet veel.
    Ik heb er alvast een give away aan gekoppeld met de vraag om te gaan kijken voor je favo item. Maar gezien de beperkte reactie is dat alleen duidelijk niet genoeg ;). Ik volg dus graag mee de reacties bij jou !( en lezers : ik verkoop mooie juwelen : kom gerust eens kijken ;) )

    ReplyDelete
  2. Ik heb geen etsyshop maar je zou je bijvoorbeeld aankunnen melden bij dutchhandmade.com en wat "me" zegt een give away (soms ergens anders om nieuwe lezers/kopers te trekken) wil nog wel eens helpen en volgens mij kun je op etst vrij actief bezig zijn met allerlei lijstjes maken. Succes!!!

    ReplyDelete
  3. You are featured this week! Come check out my week 4 of my blog hopblog hop Thrifty Thursdays. Blessings!

    Johnnie

    ReplyDelete
  4. Following from Thursday blog hop.
    www.twokidsandacoupon.com

    ReplyDelete
  5. New follower from Thrifty Thursday Bloghop...Happy Holidays.

    ReplyDelete
  6. ik heb hem bijna 2 jaar en geloof me vrij, er gaat ongelofelijk veel energie in en opvallen tss all wie erop staat is reuzemoeilijk !
    Maar hoop doet leven hé !
    Veeeeeel succes alvast

    ReplyDelete
  7. Geen Etsy Winkeltje voor mij, maar gewoon via m'n eigen kleine winkeltje op het web :)

    ReplyDelete
  8. ik ben niet op etsy maar wel erg geinteresseerd in hoe het je zal vergaan. etsy is een geweldig initiatief maar heeft misschien wel te veel succes ...

    ReplyDelete
  9. I am not on etsy - but I have a dawanda-store - which is like German Etsy. ;-) But I would like to know the same. So ... could you please put the answers in a post, too? I do not understand all the comments ... :-(

    ReplyDelete