Saturday, August 27, 2011

Link Your Stuff!

















12 comments:

  1. Gefeliciteerd! Terechte winnaar. Toevallig had ik haar foto opgeslagen als inspiratie!

    ReplyDelete
  2. Wilma gefeliciteerd!
    Annemarie bedankt weer voor de link your stuff, zo leuk al die blogs te bekijken en inspiratie op te doen!

    Ook een fijn weekend gewenst.
    groetjes van Margreet

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd aan de winnaar! Ziet er ook zo lief en schattig uit die vogeltjes. Heel mooi!

    ReplyDelete
  4. I'm with it after a long time! looking forward to all the cute things that may be linked!
    have a nice time!
    greets from bavaria
    andrea

    ReplyDelete
  5. Wow...ik voel me vereerd...(bloos)
    bedankt allemaal!
    En vooral jij Annemarie...voor elke week weer zo'n leuke Link your stuff!!

    ReplyDelete
  6. sorry, ik heb per ongelukt 2x een link gemaakt en krijg m niet meer weg???!!!

    ReplyDelete
  7. Oeh, ik zie alweer een heel aantal prachtige dingen. Zo fijn dat je dit iedere week weer doet. Lekker veel inspiratie en ronddwalen langs de verschillende blogs.

    ReplyDelete
  8. Sorry, hij staat er 2 keer op omdat hij de eerste keer precies niet wou doorkomen. Wel dus...

    Leuke dingen gezien!!!

    ReplyDelete
  9. Ik vind dit zo'n leuke manier om bij "anderen" te kunnen kijken. En wat worden er toch onzettend veel leuke, mooie, fleurige.lieve creaties gemaakt. Bedankt voor dit onzettend leuke initiatief.

    ReplyDelete
  10. Hai Annemarie, wilde je even bedanken voor deze geweldige "link"!! Ik geniet iedere week weer en we hebben op deze manier ook veel mensen kunnen bereiken met onze "angels"blog, heel fijn!!! THX!!!!!

    ReplyDelete