Thursday, October 30, 2014

Busy times





















Ik heb een vreselijk drukke week en de afgelopen tijd heb ik amper tijd gehad om te haken. Tijdens de zeldzame rustige momentjes zoek ik leuke haakpatroontjes. Dit leuke patroon vond ik vandaag. Jammer genoeg kan ik geen woord lezen van wat op deze prachtige blog staat, maar genieten van de foto's kan gelukkig wel.

Overigens heb ik via een van mijn facebook-volgers inmiddels begrepen dat op de blog waar deze foto vandaan komt geen patroon staat. Er staat een beschrijving bij van hoe lang de cake in de oven moet. Ik had de cake niet eens gezien op de foto, maar nu ik 'm heb opgemerkt... hij ziet er wel heel lekker uit! :-)

I've been very busy this week and lately I've had little time to crochet. During the spare moments I have I search for cute patterns and this cute alarm clock is what I found today on this gorgeous blog. Too bad I can't read a word of this gorgeous blog but luckily we can enjoy the picture.

Oh and by the way, one of my facebook-followers could read what's in the blogpost that goes with the picture. There's no pattern there, but instructions about how long the cake should be baked. I must say, I didn't notice the cake at all at first, but now that I've seen it... it looks delicious! :-)

8 comments:

  1. Ha,ha,ha...wat grappig Annemarie!Ik bekeek de foto en pas bij het lezen over de cake moest ik nog even terug kijken op de foto en viel hij mij ook pas op!

    ReplyDelete
  2. Hahaha ... Die ervaring had ik ook... En een dubbele glimlach na het lezen van het commentaar��. Ik hou die vast voor het slapen gaan ....

    ReplyDelete
  3. Muy bonito un buen trabajo .
    Besos Rosa .
    http://lavidaenrosayblanco.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Hi Annemarie,

    via google translate kun je de tekst vertalen als je wilt, het is Hebreeuws vandaar dat wij het niet kunnen lezen.

    groetjes
    Tanja


    ReplyDelete
  5. Red Heart heeft een tijd een gratis patroon gehad voor een vergelijkbare klok. Deze klok heeft ook in het blad Croochet today gestaan. Er is vast iemand die het patroon nog heeft tussen zijn/haar bestanden. Hij is echt leuk.
    Soms kan een mens zo druk zijn dat de hobby's even moeten wachten op betere tijden. Zo herkenbaar.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  6. alle we zijn niet alleen ik zag ook pas de cake toen u er iets over zei...ik had eerst zo iets van hhhmmm...cake? en toen zag ik hem

    ReplyDelete