Sunday, November 9, 2014

De Handwerkagenda van Knotten





















Heb jij 'm al? De handwerkagenda van Knotten? Ik ben de gelukkige bezitter van een exemplaar en ik vind 'm dit jaar nog leuker dan vorig jaar. De mensen die hem vorig jaar hadden waren ook al razend enthousiast, het enige minpuntje wat ik toen hoorde was dat de maand mei niet zo goed leesbaar was door de kleurkeuze van de pagina. Dat is nu opgelost, dus als je deze agenda koopt heb je een geweldig leuke, vrolijke en inspirerende agenda vol met onder meer links naar haak- of breipatroontjes. Je kunt de agenda hier bestellen bij Knotten. Maar als je in de buurt woont kun je natuurlijk ook in de winkel een exemplaar aanschaffen. Het adres van de winkel vind je hier.

Do you have your copy of De Handwerkagenda of Knotten already? I'm one of the lucky girls who has a copy and I love it! The people who bought it last year were already very excited about it. The only negative point I heard back then was that the month May was not very good readable because of the color choice of the page. That has now been resolved, so if you buy this agenda you have a great fun, happy and inspiring agenda full of links to several crochet or knitting patterns. You can order the calendar here at Knotten. But if you live close to Delft, ofcourse you can purchase a copy in the shop. You can find the address here.

2 comments:

  1. Vorige jaar hoorde ik pas over deze agenda nadat ik een andere creatieve agenda had gekocht. Fijn dat jij er een berichtje over hebt gemaakt. Dit lijkt me een leuk cadeautje om op mijn verlanglijstje te zetten voor december.

    Veel plezier met de agenda en fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  2. Ik heb de agenda een maand geleden al gekocht, maar ik krijg hem pas officieel met Sinterklaas. Dus moet nog even wachten voor ik hem echt tevoorschijn kan/mag halen. Maar ben er al wel heel blij mee. Ik kijk er gewoon naar uit om hem in gebruik te kunnen nemen. Al zijn dan de feestdagen van 2014 wel voorbij en das dan ook wel weer jammer. Dus ik wacht maar rustig af!

    Groetjes,

    Ilona

    ReplyDelete