Sunday, November 30, 2014

I need your help again


























Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for free patterns - Klik hier voor gratis patronen


Weten jullie nog hoe ik vorig jaar een oproepje deed voor knuffeldieren voor de kinderen in Roemenie? Iemand die ik via mijn werk ontmoette ging met een grote vrachtwagen naar Roemenie en vroeg of ik nog iets had om mee te geven voor de kinderen in een van de armste gebieden van dat land. Ik deed een oproepje en de enorme berg met knuffels bovenaan dit blogbericht was het gevolg. Het waren in totaal 131 knuffels, 2 mutsen, 17 tas-/sleutelhangers en 2 babyspeeltjes en wat waren ze er blij mee. Ook dit jaar doe ik weer heel graag een oproepje, ook al weet ik dat dit voor veel mensen een drukke tijd is en er heel veel andere december-acties zijn. Toch hoop ik dat je iets hebt om mee te geven, ook al is het maar 1 knuffel, alles helpt. Dus heb je een gehaakte, gebreide of genaaide knuffel gemaakt die je graag af wilt staan? Of wil je alsnog aan de slag? Stuur me dan een mailtje (annemarieshaakblogAThotmailDOTcom) en je krijgt van mij een mail met mijn adres. Ik ontvang je bijdrage graag voor de Kerst. Ik zal jullie de komende weken op de hoogte houden en wat meer vertellen over het project. En natuurlijk ook laten zien wat ik zelf tussen de bedrijven door ga maken. Een fijne zondag allemaal!

Do you remember how I asked for toys for the children in Romania last year? I met someone at work who went to Romania with a huge truck and he asked me if I had something to give to the children  in one of the poorest areas of that country. I asked for toys here on my blog and the hug amount on top of this blog post was the result. In total I got 131 toys, 2 hats, 17 baghangers/keychains and 2 baby toys. They were so happy with it! I'm very happy that I was asked to hand in toys again this year, and even though I know that this is a very busy time for most of you I still hope that you're able to send something in. Even if it's just 1 toy, every toy is greatly appreciated. So do you have a crocheted, knitted toy or did you just sew one? Of do you want to start making it right away? Please send me an email (annemarieshaakblogAThotmailDOTcom) and I'll send you an email with your address. Toys can be sent in until Christmas. I'll keep you posted for the next coming weeks and I'll tell something more about the project in another blog post. And ofcourse I'll show you what I'm making. Have a lovely Sunday!

6 comments:

  1. What a great thing to do! I will email you to get the details. I'd love to make something. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Got your email! :-) Thanks a lot, any help is greatly appreciated!

      Delete
  2. Hi Annemarie! Tot wanneer loopt deze actie? En tellen echte knuffels met gehaakte of gebreide trui oid ook mee?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi! Je kunt tot een met de kerst iets inleveren. Als je een echte knuffel met gebreide of gehaakte trui (leuk!) in wilt leveren mag dat wat mij betreft ook. Groetjes, Annemarie

      Delete
  3. Lijkt me erg leuk iets te maken voor de kids in Roemenië, ik haak graag voor een goede doelenproject. Het is alleen wel een beetje op hele korte termijn. Ik krijg in 1 week niet zoveel klaar. Ik heb wel een dekentje gehaakt liggen, hebben jullie daar ook wat aan? En gehaakte babymutjses? Ik zou graag weten of je de actie wellicht in de toekomst herhaalt. Dan kan ik de komende tijd, bijvoorbeeld in mijn vrije kerstvakantie een aantal leuke dingen haken. En je die bij de volgende actie toesturen. Voor deze actie heb je daar niets aan natuurlijk, want die stopt voor de kerst. Mocht je het dekentje en de mutsjes kunnen gebruiken dan hoor ik dat graag. Hebben jullie trouwens een voorkeur voor materiaal voor een dekentje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Arianne, ik wil het volgend jaar zeker nogmaals zo'n actie doen! Wellicht dat ik het ook een keer in een ander seizoen ga proberen, want ik snap dat iedereen in deze periode van het jaar heel druk is, en mijn verzoek was (net als vorig jaar overigens) aan de late kant.
      Hoe dan ook ben ik met alles blij, ook al is het maar 1 knuffel of 1 dekentje. Echt alle beetjes helpen! Dus als je mee wilt doen, stuur me dan even een mailtje. Als je liever een volgende keer meedoet dan is dat natuurlijk ook hartstikke prima.
      Groetjes, Annemarie

      Delete