Wednesday, December 10, 2014

Viola


























Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for free patterns - Klik hier voor gratis patronen

Ik kreeg al een heleboel prachtige inzendingen voor de kinderen in Roemenie, maar deze wil ik er graag even in het bijzonder uitlichten. Dit is Viola, ze is gehaakt door Lia, die dit patroon gebruikte van Stip en Haak. Zoals je kunt zien is Viola enorm groot en geweldig lief. Ik weet zeker dat ze een mooi nieuw huis gaat vinden in Roemenie. Wil je ook meedoen? Je knuffel insturen kan nog tot Kerst. Meer informatie vind je hier. Volg me trouwens ook op facebook, want daar laat ik van elke inzender minstens een knuffel zien. Uiteindelijk zal ik alles wat ik ontvangen heb hier op mijn blog laten zien.

I already received a lot of gorgeous toys for the children in Romania, but I really want to show you this one. This is Viola, she was made by Lia who used this pattern of Stip en Haak. As you can see Viola is huge and very sweet. I'm sure she will find a lovely new home in Romania. Do you want to help as well? You can send in your toy until Christmas. More information is here. Also, follow me on facebook, because I show pictures there from almost all toys I receive. Eventually, I'll show a picture of everything I've received here on my blog.

4 comments:

  1. She is adorable! I love her little polka dot dress :) Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  2. Ik weet zeker dat ze een kinderhart ontzettend blij gaat maken!

    ReplyDelete
  3. Hier gaat zeker een kind heel blij mee zijn!
    Grtjes, rita.

    ReplyDelete
  4. Viola is een echt snoezig knuffeldier. Daar wordt vast iemand helemaal blij van.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete